BAKFULLL!

Please god have mercy on a poor countrygirl like me!

Linköpings klubbar suger ju elefant***. Däremot träffade vi några galna schyssta studenter som tog med oss på efterfest, med allt vad det innebär med fingrande killar, folk som däckar i badkaret och spyr på balkongen. Ett nej är ett nej killar! ;)

 

Gick rätt hett till faktiskt! But I wont tell! I’ll take the secrets to my grave! ;)

Men jag kan säga så mycket att grannarna ska försöka få killarna vräkta (mitt fel! SORRY) hahah och att jag blev av med min Guessklocka. För andra gången, första gången fick jag tillbaka den, den här gången är den nog borta för gott. Och lika bra är nog det heheh!

 

Nu ligger jag i sängen med mascaran nere vid fotknölarna och ser ut som eN misshandlad rugguggla i håret.

Som murklan hihhi (internskämt)

Bredvid mig ligger Lisa och sover så gott. Ska jag fota henne och lägga på bloggen ;) Vad tycker ni?!

Eller skulle jag bara skrämma bort alla läsare? Sorry Lisa, but face the facts!

 

Skoja gumman

 

Här kommer lite bilder, JAG LOVAR, det kommer mer galna bilder.

Men pallar inte nu, kräks fan snart, baaaaakfull

Och den som väntar på något gott!

 

 

Nej inte min pojkvän!!!



Hatar Lisa! Hon blir så jävla snygg på bild, hon är typ Heidi och jag, SKURT!



GISSA VEM SOM TAR DOM HÄR INNE PÅ TOALETTEN?! SKANDAL!

 

DEEEEEEEEEET KOMMMMMMERR MEEEEEEEEEEEEEEEEERA!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart Fippp!

Älskar dig gumman!

2009-12-04 @ 11:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0