Bråkat med pappa

En hel påse chips har jag tryckt i mig nu. Två fingrar i halsen säger jag bara!

Pappa vill inte att jag skriver om farmor, eller något annat som handlar om att hon gick bort idag. Och jag har inte gjort det heller, alltså innan idag, eller hur? Jag har verkligen respekterat hennes integritet, hon är ju så gammal att hon inte vet vad en blogg är för något. Och det har inte jag utnyttjat och skrivit om henne. Som om ni bryr er om vad hon gör om dagarna liksom!

Gjorde :(

KAOS

Jag har inte skrivit om pappa heller, han vill inte vara med i bloggen och då behöver han liksom inte det heller. Men för mig är bloggen jätteviktig!
Jag är liksom Sveriges kändaste bloggerska!
Alla fina kommentarer som ni skrivit har verkligen hjälpt mig. Och de som skrivit elaka kommentarer kan äta mitt bajs. Kallt.
Hur som så ska jag inte skriva mer om farmor.
Men jag tar inte bort sånt jag redan publicerat. Till skillnad från vissa andra bloggare står jag för vad jag skriver och dessutom är det ju alltid någon som sparar ner vad man skriver.
Men nu vet ni iaf. Om jag verkar typ deppig lite eller nåt. Och det är inte så att jag inte är ledsen, trots att jag  inte kommer skriva något om farmor.
Jaja.
Nu ska jag hem till Lisa och käka brownies som hon lagat. Hennes pappa har varit i Belgien och köpt fin choklad som hon stoppat i browniesarna. MUMS. Perfekt en dag som denna.
Sen kommer M och hämtar mig. I smyg längtar jag, men om han frågar kommer jag svara nej hihi

Hörs sen gullisar!

Farmor och jag :(


Kommentarer
Postat av: CandyboX Collector - nu 716 unika tablettaskar !

Först läser jag hela inlägget om att du inte ska blogga om farmor och sen kommer slutklämmen :D - Bilden där fejorna är anonymiserade haha LOVE IT=)

2009-12-01 @ 18:14:40
URL: http://doberwomann.blogg.se/
Postat av: T

ofta du är sveriges största bloggerska ?! du ä inte ens en bloggerska du är en BLOGGARE blogerskor är kvinnor... Du har fan typ 0 kommentarer på varje inlägg so ? SVERIGEST MINSTA BLOGGARE skulle jag mer kalla det...

2009-12-03 @ 10:45:14
Postat av: Anonym

varför läser du Fippps blogg då?

visst hon kanske inte är sveriges största men det är ju om bra, roliga och faktiskt viktiga saker hon skriver. liksom!



2009-12-04 @ 11:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0