Bilder från min galna utekväll

Ibland bjuder även Linkan upp till fest!

HERREGUD VILKEN UTEKVÄLL!
Jag hade jätte kul. Killarna var som bin på honung mot mig hela kvällen.
Inte lätt att vara jag ;)
Var ute med pappas tjej Angelica, hur hysteriskt är inte det?!
Hur många av er är ute med era plast mammor liksom? Hon är så cool! Jätte glad att hon flyttat hit.


Puss gumman!


Förfest hemma hos oss!

Hur snygg är inte jag!?!? Man dör jue!




Sen åt vi på Harrys, jag åt någon pasta rätt. Smaskens
Harrys slogan är Där människor möter människor
VÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS töntigaste.
Vad skulle man liksom annars möta?
Harrys, där människor möter kossor
(rätt sant faktiskt haha)




Vidare till Sliver och den obbligatoiriska champagnen!
LYX




Linköpins BÄSTA frisör M**A. I wont tell!
Hon är typ omöjlig att få tid hos, så självklart bjöd vi på champagne!
;)




Vidare till något HAK vars namn jag inte tar i min mun. hihi
Men fortfarande söt!
Syns det att jag är karatefull?
Hade inte Angelica varit med hade jag säkert däckat på toa...







EEEEEEEEEEEEFTERFEST!
Secret location!
Hihihi
Snacka om att ag fick tjata för att Angelica skulle hänka,
men hon vågade inte släppa iväg mig ensam med de där killarna
Du är skyldig mig 70 spänn ROLLE!!!




Hihihih söta fans vi mötte på vägen hem
Gullig du var gumman!
Tror du hette Kim?



ROCKBRUD NO1!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Fy vad söt du är vi måste gå ut du och jag! Kram kram

2009-12-12 @ 20:51:29
Postat av: T

kankse så ful att man död...

2009-12-13 @ 09:44:32
Postat av: Josefine

det va ju du som snackade om bloggar på våran skola;) hehe

2009-12-13 @ 12:30:43
URL: http://www.tinajosefine.devote.se
Postat av: steffie

... så klankar du ner på kissie när du själv ser UT SOM STRYK. Men för fan.. Keep it real, eller ngt :S usch..

2009-12-13 @ 15:35:41
Postat av: Anonym

rockKILLEN NO 1 annars ;o du ´är ju en kille, hahahahha, ... ;D

2009-12-14 @ 19:50:14
Postat av: Anonym

rockKILLEN NO 1 annars ;o du ´är ju en kille, hahahahha, ... ;D

2009-12-14 @ 19:51:11
Postat av: ...

Äntligen några som fattar! Och inte är dumma! Kom igen Fippp varför ens försöka klä ut dig till tjej när du passar bättre som tant med käpp o skägg?! MEN JUSTE DET ÄR DU REDAN EN TANT MED KÄPP OCH SKÄGG!!! <3<3 puss puss min herre

2009-12-31 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0