Dricker rövin och flummar :)

Kollade in min blogg, och liksom såg en bild av min nya söta BH Hihi.
Det är egentligen rätt konstigt att jag lägger ut bilder på mina underkläder på Internet.
Och att Ni bryr er?! Vilket ni gör!
Men jag hatr ju a perfect body oxå ;)
Fast helst vill ni såklart att jag fotar mig naken, era snuskisar!
Men det kan ni drömma om, jag är inte som vissa andra bloggerskor!


Tänkte på en helt annan sak, och här flummar jag lite, så sluta läs om du har IQ fiskmås.

Varför är ni egentliogen så besatta av vad jag gör (för att jag är så snygg???)?!
Och vad alla andra gör för den dlene? vi är liksom hela tiden uppdaterade vad de omkring oss gör, med mobiler och typ Facebook och tvitter (kvitter hihi).Och ska oxå uppdatera om oss själva hela tiden! Vem bryr sig vad du åt till frukost eller vad du ser på tv! Du är en vanlig svensson, fatta!!! Det är som om all information blir av vikt, men kanske då att allt blir m indre värt? Vad händer egentligen när vi kan se vilken film när som helst, var som helst den behöver inte ens hafft premiär, såg liksom senaste filmen med Bruce Willis, Transformers innan den ens haft premiär hemma hos Bella! Vi behöver inte kämpa för något, allt finns inom arm längds avstånd på Internet! Blir själen tom? Vad tror ni? Eller när vi vet vad alla gör hela tiden. Allt blir mer tillgänligt liksom. Förgängligt säger pappa. Vet inte vad det betyder. Vi går vilse i all informtaion och glömmer kanske bort vad som verkligen är viktigt? Och, blir man lyckligare av att det finns 75000 olika tandborstar att välja mellan (gäller såklart inte skor!)?


Shit, sorry, hahah för det tråkiga filosofiska. It wont happen agin. Börjar bli TIPSY
Kanske får ni en trosbild som förlåt…


Nu, marsh pannkaka i foundationhinken!
Ska träffa några tjejkompisar och göra Linköping osäkert hihi.



Jag är lullig och tittar i kors - Men sååå söt!

Kommentarer
Postat av: T

You do not have "the perfect body" you got the body of a man.



"Jag är lullig och tittar i kors - sååå söt!"

- sååå fult!

2009-12-03 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0