Fjortisbruden - usch och fy

Ibland är det verkligen tufft att vara en av Sveriges största och kändaste bloggerskor.

Man får mycket snälla kommentarer från gulliga läsare – LOVE YOU MINA ÄLSKLINGAR!

Men så är det en del puckon också! Som blir så sjukt provocerade och skriver sjukt elaka grejer.

Och idag kom det fram en fjortisbrud med 100 kg foundation och ido-läppar och frågade hur det känns att alla hatar min blogg.

Du saorry gumman! Alla älskar mig, du har  missförstod allt. Det är dig alla hatar.

 

See ya bitches!


Kommentarer
Postat av: T

ehh? före första åter igen du är inte en av sveriges största bloggerskor , gå runt på stan o fråga fåru se alla kommer svara, kissie (love kissie) & blondinbella



före andra ingen älskar din blogg -.-

2010-01-02 @ 21:16:31
Postat av: Det du.....

Ehmmm..... Du har inte lite för bra självförtroende va???? Alla älskar inte dig? Världen snurrar inte runt dig! Da!

2010-01-09 @ 13:05:01
Postat av: anna

haha..

min kompis visade mig din blogg för typ en månad sen! & vi satt tillsammans & garvade åt en transvestit som har waaay to much selfconfidence! det är inget fel med självförtroende, det är sjukt bra med folk som har det men inte om man SOM DU, provocerar, hemska personer som inte ens kan kolla sig själva i spegeln & måste därför hitta alla fel i andras utseenden, ingen är perfekt & verkligen inte du heller, jobba på personligeheten så vi slipper den äckliga personligheten du har! lilla gumman, du är inte känd. till & med jag har fler läsare än du & inte ens hälften på min SKOLA känner igen mej, lycka till babe.

2010-05-30 @ 15:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0