JAG ÄR NYA BLONDINBELLA!


Jag skrev en kommentar på Blondinbellas blogg.
Att jag gillar hennes nya kläd kolektion och att modellen de valt var tjusig.
Fick det här till svar:
Hahah ååh Fipp, du är så skön, älskar din blogg! Du hade också varit en fin modell du :)

Hon är verkligen gullig Blondinbella!



VISST ÄR VI GALET LIKA?!?!?!?! (SKA MAN SKRATTA ELLER GRÅTA?!?!?!)

Men ALLA vet att jag var först med de korsade benen




(Hemligt, sluta läs!)

Bella! Var inte rädd för mig, jag gillar dig och ska inte bråka med dig!
Men sluta fjäska!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaaa du är nästan finare :)

2009-12-11 @ 14:12:33
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com
Postat av: kim

tycker inte att ni är lika...jag gillar din blogg och så, men särskilt lika är ni inte ;)

2009-12-11 @ 16:15:46
URL: http://kiimpah.blogg.se/
Postat av: T

det ska man tro på... ni är inte ett dugg lika?! :O

asso du kommer aldrig bli större än blondina bella...

2009-12-13 @ 09:46:52
Postat av: ...

HAHAHAHA!!!!! Du är i alla fall smalare än kossan bella,

Men inte snyggare!!!

2009-12-31 @ 19:02:27
Postat av: ...

HAHAHAHA!!!!! Du är i alla fall smalare än kossan bella,

Men inte snyggare!!!

2009-12-31 @ 19:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0