På väg mot Stockholm, men attackerad!

På väg mot Stockholm!!!

Vad trodde ni, att jag skuölle fira nyår i fucking Linkan - asså I think nat!
Årets glamouörsate kväll och jag fast i Linkan - skrattar!

Sitter på tåget, första klass of course, inte vill jag dela vagn med fotfolket och få svininfluensan dagen före den viktigaste dagen. Precis.

Men jag har värsta oturen, är typ under attack!
Bredvid mig sitter en tjej, hon luktar svett och ser inte ut som hon tvättat sig 2009, jag ba vem är hon?
Sen såg jag ett sånt där kvino märe på hennes väska - usch en feminist!
Hon har gått vilse stackarn

Ni får bestämma, vad ska jag göra?

1: Sparka ut henne i Södertälje
2: hälla min thailatte i knät (Hennes)
3: Tvångstvätta henne och spruta på henne lite parfym


Stackars mig!


SÅHÄR CHOCKAD OCH SUR SER MAN UT OM MAN RÅKAR UT FÖR SVETTFEMINISYTER USCH



TRÖST!

Kommentarer
Postat av: ...

Du jag orkade inte ens läsa inlägget men jag kan få komentera i alla fall. Varför skriver du ens att du är en tjej när hela världen ser att du är en gubbe. <3333 puss puss min herre

2009-12-31 @ 19:44:42
Postat av: T

asso sluta tro dej med stockholm grejen tack :))

2010-01-02 @ 21:18:59
Postat av: SKIT SAMMA ! :)

aso du tror att du kan spela värsta snygga tjejen ! ;o man ser att du eh en kille , du kan verkligen nt :s hahahahahaha asg XD

2010-01-09 @ 23:38:01
Postat av: Anonym

<3

2010-10-07 @ 17:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0