Ska jag vika ut mig?

Nu har jag hittat porrsidan där de lagt upp min bh-bild. Den ligger på… på…på…

Hahaa! Som om jag skulle tala om det för era snuskisar!

Jag bad dem ta bort bilden, men de vägrade.

Först tänkte jag polisanmäla saken. Men Marias pappa är polis och jag snackade med honom och han sa att inget skulle hända. Att det inte anses så allvarligt, att man lägger ner energi på att hitta våldtäktsmän och sånt i stället . Men hallå?! Det är moi vi snackar om.

Men skit samma, bilden är snygg. Pallar inte bråka. Tits up and out.

Botten upp och resten i håret

Så jag bad dem länka till mig istället, vilket de gjorde – mer fantastiska läsare :)

Vad tycker ni? Ska jag vika ut mig?





Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha, som att nån vill ha dig med eller?

2009-12-10 @ 11:40:33
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0