Slut med min pojkvän ;(

Förlåt att jag inte bloggat så mycket idag, men det har varit kris.

Det är slut mellan mig och Malte. Jag trodde att det skulle bli han och jag, men så blev det inte.

4 månader sen R.I.P. Men jag känner mig så otroligt tom och borta utan honom, men det är jag själv som har gjort att det blev så här så jag får ta mina koneskvenser! Men ändå så känner jag mig ledsen och nere för att det här har hänt.

Vi sågs för en kvart sen utan för filbytaregallerian. Vi skulle fika nånstans, men kom började liksom prata direkt och kom inte från torget. Han är besviken på mig för det jag gjorde med en viss person och kan inte förlåta mig, trots att det egentligen är Malte jag (vill) ville  ha. Han har också gjort asdumma saker, kanske inte som detta, men han är inget saint, utan har också skuld.

Men han gick, vi skildes som singlar.

Han är så jävla snygg och rolig, men vi har verkligen haft problems också, och han har verkligen sidor som jag inte kommer sakna, men ändå, what a guy. Nu är jag inte glad i hjärtat L men kanske imorgon.

Jag orkar nog inte blogga mer ikväll så vi hörs imorgon eller senare ikväll.

Tänk på mig

Kizzez

 

och så dog Brittany Murphy också, skitdag!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars dig gumman! hoppas du blir glad imorgon igen.

Ring om det är nått. Puzz och kjam från bästisen lisen-grisen, nja skoja såklart LISA ska det ju vara.Föresten om du vill kan vi titta på titanic hemma hos mig, det gör jag ju jämt när jag har dumpat nån. har också ett super gott recept på en ny hälsodrink. ja ja hör av dig.Pussipuss

2009-12-21 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0