Dagens sminkning

Nu har jag vaknat, men är så trött att varje gång jag blinkar så hamnar jag i koma.
Hur ska den här dagen gå? Och jag som har prov, hmmm, får titta över Axeln på Axel den här gången oxå! NAT!

Hur är det för er andra då? Ni andra stackare som heller inte kunde sova inatt, har ni vaknat ännu?
Fattar inte att jag aldrig kan somna!
Någon som vet några bra sömntabletter att rekommendera?
Nä skojade bara. Jag är helt mot droger! Loser-alert med droger alltså!

Tack gode gud för bra smink, och för fula klasskamrater! Tack gode gud! Tihihi

Till lunch ska Mr M bjuda mig på lunch, lyxhustru :)

Jag återkommer med bilder under dagen

Shcüss (Betyder typ kyss på tyska)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0