En underbar dag!

Räk- och avocadosalladen blev en succé!

Och tur var väl det för efter att jag städat såg det verkligen ut som en katastrof, som efter tsunamin (tur att jag bjöd på läckerheter från havet hihi). Jag är värdelös på att städa. Någon som vill bli min städerska?

Sen tänkte jag att pappa och ANgelica skulle få vara själva så jag åkte hem till Malte, trots mensvärken hade jag en sån fantastisk dag så jag var alldeles full av energi.

Så i rena farten gjorde jag en hårinpackning (Björn Axens lyxigaste såklart), och smörjde in hela mig med Dove.

Len som en bebis stjärt schyndade jag mig hem till Malte, gissa om han blev nöjd! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: T

de syns att du har peruk :s

2009-12-03 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0