FEST

Här kommer lite bilder från gårdagens fest. GALA!
När jag och mina vänner ger oss ut på galej, och Lisa är med, så vet man aldrig hur det kommer sluta!

Idag är jag så bakis att jag inte lämnat sängen ännu. Jag har skickat ut pappa att köpa mörk choklad och frysta bär. Jag pappa ska göra bärsmoothie, det enda som hjälper mot baksmälla, antioxidanet ni vet hahah.
Pizza hjälper ju också, men jag har ingen lust att vara asbakis OCH fet. Usch.

Jag drack säkert 20 drinkar, men betalade bara för... hmmm.... just det, INGEN.
Käääääääändis! ;)

Om jag orkar ska jag ner på stan och ta en kaffe med Lisa, skvallra lite om det som hände igår!
Men jag måste ta småvägar och avkrokar så jag inte skrämmer ihjäl någon med mitt pluffsiga ansikte.
Håller helt med Maria Montazami - Jag vill inte att någon ska behöva se någon ful.

Fast om den regeln följdes skulle ju halva Linköpings befolkning behöva sitta inne hela dagarna, och det vill vi ju inte

Fippp och Lisa i taxin. SÅKLART (Trots att det tar 5 min att gå till allt i Linkan)




Sjukt söt tjej som ville fota sig med oss, älskar mina läsare!










Två av Linköpings coolaste festprissar!





Här har vi en annan bloggare. KISSIE! Hahah




Nu barkar det utför!




Sexiga rödvinsläppar vid stängningsdags.




Vilken kväll!
Vad gjorde ni?
Idol eller?

Kommentarer
Postat av: Herps

Bara Fipp och andra genier kan ana storheten i Maria montazamis citat. Tack!



puss/ herps

2009-11-30 @ 11:14:16
Postat av: Adriana

Dina läsare älskar dig med!



Jag är öppenhjärtligt rörd till tårar av din blogg! Tack Fipp.

2009-12-09 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0