FIPPP leker hemmafru och gör dippp

Ska fixa snacks till filmen. Lovade att jag skulle köpa chips, men har ju ätit så bra idag så jag ville inte att OLW skulle paja det för mig. Så det blir....MORÖTTER

Skittrist tyckte Mr M, så jag gjorde en dipp (Fippp) åt honom med massa vitlök. Fast jag hatar yogurt och vitlök!
Sån är jag!

Det är nykeln till ett lyckat förhållande. Kompromisser!
Synd att jag är så dålig på det.
Inte slump att jag kallades Prinsessan på ärten när jag var liten tihi

Nu ska jag krypa rakt ner i famnen, får se om vi hörs sen?


APPRÅPÅ ATT SKÄRA K***N AV KILLAR!



Paöllade inte skäöra vitlöken i små bitar, om jag blandar kanske han inte märker :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0