Insomnia

Det var panik idag, mitt kamerabatteri gick sönder, så jag kunde inte ta några bilder. Suck.

Sista bilden jag hann ta innan den dog var den här. Sjukt va hahah!
Vem skulle du vilja va? Tjocka tjejen eller gamla tanten?
Jag röstar för tanten, även om tjejens väska är fräsigare :)



Hur som så har jag haft en fantastisk dag! Först bjöd Mr M mig på lunch på Linköpings bästa indiska restaurang, jag åt så mycket att det nästan var två-fingar-i-halsen-varning

Efter det, på kvällen drack jag och några tjejkompisar öl drinkar på hotellet vid stora torget, they are the best!
Restaurang Storan är också rätt schysst, man har värsta vyn över Filbytergallerian hahaha

Nu ligger jag i sängen och bloggar, jag är såklart klarvaken trots att jag sov alldeles för få timmar i natt.
Men jag har laddat me te ur min nya supersöta kopp från Indiska,  vitamindrycken to die for och ett rött äpple som skulle få självaste Snövit att kissa på sig av avund. Hoppas att det hjälper. Teet fick jag av en tjej i skolan, det ska visst lugna ner och slappna av. Men jag känner fortfarande  pigg som en mört.
Just det! Frasse är ju här också. Frasse är en häst Mr M gav mig. Jag har alltid honom här hos mig om jag är själv.Sååååå söt. Han är värsta tjejtjusaren, som ni ser av bilderna. Men vadå, alla killar faller för mig.
Man kan stoppa handen i Frasse och hitta på massa skoj ;)
Nu ska jag se om det är något bra på tv och banka huvudet i väggen tills jag svimmar.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Paulina

HOOOOOOOOOOOOOOOOORA

2009-11-27 @ 01:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0