Mysig frukost på stan

Åt frukost med pappa och hans tjej Angelica på café. Caféfrukost är verkligen världens bästa vardagslyx, härlig fralla, färskpressad juice och café latte!

Dagar som börjar såhär kan inte bli annat än helt fantastiska! 

Självklart hade jag mina favoritskor – fina va!

Köpta i Top Shop i London. Ni vet, Englands huvudstad.
Hälften av er kan väl knappt stava till London, skoja! NAT!

Min kusin bor i London, ska åka dit såsnart jag bara kan!
Hanna - Snart kommer jag!
Men egentligen, vad har London som Linköping inte har...





Ikväll ska jag på teater i Norrköping, kommer väl somna i vanlig ordning
Hahaha
Det borde vara maxgräns på 20 minuter på teater


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

Hoppas allt är bra med dig!:)

Kram . ♥

2009-11-30 @ 21:46:29
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Klara

Var bor din mamma? Varför bor du inte med henne? Tycker inte du det är konstigt att bo med din pappa?

2009-11-30 @ 23:05:46
Postat av: DD

Wow snygga ben! XD

2009-12-03 @ 12:05:29
URL: http://kelleku.blogg.se/
Postat av: Emma

Riktigt snygga ben! :)

2009-12-09 @ 15:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0