DEN GALNA KVINNAN, HJÄLP!!!

COOPTANTEN

Det är helt sjukt, men på Coop är det en tant som står vid äpplena hela dagen! Asså hela dagen!

Vi har ju inte bott här så länge, så i början tänkte jag bara att det var en slump. Men typ 4:e gången blev jag värsta rädd och tänkte att jag fått en psykotant på halsen, att hon förföljde mig. Det vore väl helt typsikt för Linköping!

Men sen sa pappa att hon alltid stod där och att hon var psykiskt sjuk.

Om jag var psykiskt sjuk och skulle stå på samma ställe i timmar skulle jag ju inte välja Coops fruktdisk! Något mer glamouöst än så kan man väl tänka sig!

Var skulle ni såt och vara psykiskt sjuka?

LIV-RÄDD!


Kommentarer
Postat av: det du.....

tyvärr är det ju nu så att den galna tanten (gubben) är fippp. Men det är ju dock inget fippp kan förstå när HAN kollar sig i spegeln. Så klandra HONOM inte.

2010-02-19 @ 20:20:59
Postat av: jenny

jag skulle troligen stå vid godiset eller glassarna (shhh)

puss fin blogg <3

2010-02-22 @ 15:24:39
URL: http://jeeeniii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0